Glosy 20.7.2017

21. července 2017 v 17:57 |  Glosy
Známá americká tisková agentura Associated Press vydala příručku (Stylebook) pro novináře na rok 2017. Uvádí v ní mj. řadu pojmů, které se nesmějí a mají používat. Zaměstnanci agentury nemají slova "terorista" a "islamista". Podle příručky se mají nahradit pojmy "militant (bojovník), osamělý vlk nebo útočníci".Imigranti či uprchlíci se mají označovat jako "lidé usilující o vstup do Evropy". Nepřijatelné je prý psát o "ilegálních imigrantech" a "neregistrovaných".

Změnou slovníku chtějí změnit fakta - zoufalci -neuvěřitelné multikulty
-----------------------------------------------------------------------------------

Sluníčkáři pálí knihy jako hitlerovci!

Knihovna v městě Bortryka spálila knihy, jejichž obsah byl údajně neslučitelný s multikulturní politikou města.Známý švédský investigativní novinář Janne Josefsson uvedl, že knihovna v městě Bortryka ve jménu politické korektnosti vyhazuje a pálí knihy Astrid Lindgrenové.Josefsson v rádiu prohlásil, že ničeny jsou staré výtisky o příbězích Pipi Dlouhé punčochy. Důvodem má být to, že prý obsahují urážlivé a zastaralé slovní obraty, které mohou být vnímány jako rasistické.Původní vydání knihy Pipi Dlouhá punčocha v Tichomoří muselo shořet, protože mj. obsahuje označení "Černošský král". Tato kniha bude nahrazena novým vydáním, kde jsou tato slova nahrazena na "Král Tichomoří".

Nakonec budou chtít zakázat toaletní papír a budou chtít abychom si zadek vytírali rukou (jak je zvykem v muslimských zemích)
------------------------------------------------------------------------------
Na Moravském náměstí v Brně v současné době vystavuje společnost Mototechna, jež patří do sítě AAA Auto. Lidé se tak musí proplétat místo v zeleni mezi ojetými automobily. Společnost je tu nabízí k prodeji. A to zčásti i ve středu konstrukce repliky Německého domu. Ten byl součástí festivalu Meeting Brno. Akce se přitom nazývá vzletně - Letní výstava aut, příští týden se přesune na náměstí Svobody a následně se opět vrátí na Moravské náměstí. Akce vznikla na základě směnného obchodu mezi firmou a Brnem, kdy Mototechna v minulosti finančně přispěla na stavbu ocelové konstrukce Německého domu. Nyní si tak mohla v prostorách náměstí udělat reklamu a postavit mobilní autobazar.
V Brně a v Rusku je možné všechno - dík pane Hollane - doufáme , že Vás voliči hodí přes palubu


----------------------------------------------------------------------------
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama